Inte ens glassen lämnar en i fred

4 Feb

image

Men vad är detta? Någon form av heterosexuell/religiös symbol på mitt glasspaket? Och jag märkte det inte ens, så hjärntvättad är jag av verkligheten. ”Sternstunde” – stjärntimme, jo men så klart, det är ju alla heterosar står och kramas i motljus.

Nåväl. Jag är rätt sugen på glass, så jag tar lite till.

Follow my blog with Bloglovin

Ett svar to “Inte ens glassen lämnar en i fred”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Ordbajsarproblem « mina Sanna ord - februari 21, 2013

    […] Det här inlägget var ju kort, och det här. Jag kanske ska skapa menyer i headen med ”korta” och ”långa” inlägg? För att välkomna både lång- och kortläsare? (åh, fy, märktes den ofrivilliga ordvitsen?) […]

Kommentera

