Ordbajsarproblem

21 Feb

Okej, jag erkänner, jag skriver inte enbart för att det är kul. Jag vill att någon ska läsa också. Så pass självgod är jag. Och igår hade jag ett riktigt lågvattenmärke till besökarantal, så nu gäller det att shape up!

För att få fler läsare ska man skriva korta inlägg ibland. Det har jag lärt mig av Lady Dahmers bloggtips.
Kort.
Och kärnfullt? Jag? Himmel.

Det här inlägget var ju kort, och det här. Jag kanske ska skapa menyer i headen med ”korta” och ”långa” inlägg? För att välkomna både lång- och kortläsare? (åh, fy, märktes den ofrivilliga ordvitsen?)

Har för övrigt funderat på det här med menyer över huvud taget, få lite struktur och för att mina bästa texter inte ska falla i total glömska (!).

Återkommer till det. Jetzt wird gearbeitet! (en tysklärare får skriva små fraser på tyska utan att det känns märkligt).

3 svar to “Ordbajsarproblem”

  1. Maax februari 21, 2013 den 3:08 e m #

    Visst är det svårt att få nya läsare att hitta till bloggen, men du faktiskt ganska nyligen lyckats få hit mig! 🙂 Grattis, du har gjort ett kap! Tycker för övrigt att du skriver om väldigt många bra och viktiga saker, tack!

    • SannaMac februari 21, 2013 den 5:17 e m #

      Tack för det! Du är ytterst välkommen! Ska genast besöka din blogg!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Det blev en debattartikel – yes! « mina Sanna ord - februari 21, 2013

    […] tal om korta blogginlägg… Hade ett längre på g idag också faktiskt, men nu känner jag att jag har […]

Kommentera

