Idag blir det storstädning

26 Feb

Alltså, nej, jag ska inte storstäda vårt hem. Jag lovar att jag även kommer att storstäda hemmet under den här sportlovsveckan – skam vore väl annars – men just idag syftar jag på bloggen.

Mina kategorier är inte helt optimala, jag blir själv förvirrad när jag ska kategorisera in det jag skriver – så hur förvirrade blir då inte läsarna? Eller visst, alla kanske inte bryr sig om vilken kategori just det eller det fantastiska inlägget tillhör – men ändå. Och de olika widgetsarna (funkar i bestämd form plural?) är inte heller klockrena. Jag måste fixa och dona, lägga till, styra upp och ordna ett och annat, helt enkelt. Om jag lyckas, vill säga.

Om någon har ett superdupertips på kategorinamn som skulle passa bra, eller andra bra tips – bring it on! Jag är ingen hejare på det som inte rör skrivandet.

Nästa steg blir att skaffa en snygg, personlig header (heter det väl?) och sedan får vi se…

Du som råkar kika förbi idag: Ursäkta röran – jag bygger om, för att använda ett slitet gammalt uttryck. Men först ska jag avnjuta frukost nummer  två i betydligt större lugn och ro än frukost nummer ett, som jag slängde i mig på tre sekunder i sällskap med minihuliganen.

SAMSUNG

Matbloggskomplex?

Kommentera

