Mer sånt!

3 Mar

image

Om jag blev ledsen av det här, så blev jag desto gladare av bilden ovan – att se två (manliga) andra chansen-vinnare hångla med varandra av glädje (eller okej, ”hångla” var väl en överdrift – men ändå, nära på liksom – och vem vet vad som hände efteråt?).

På tal om detta, kanske?
Eller bara härligt att det inte enbart är Madonna/Britney eller Gudrun Schyman/Ulla Hoffmann som kör med offentliga ”homo”-pussar.

Mer sånt!

Bildkälla: svt.se/melodifestivalen

Ett svar to “Mer sånt!”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Två månader – då kör vi en snabbrepris | mina Sanna ord - mars 28, 2013

    […] till verkligheten Mer sånt! Jag vet inte riktigt var jag ska […]

Kommentera

