Ännu en debattartikel publicerad

17 Maj

Tidningen Skolvärlden tycks gilla det jag skriver, för nu publicerade de ännu en av mina texter! Härligt att få ett mail om det såhär lagom till helgen.

Låt oss lärare vara lärare heter artikeln och texten är i stort sett densamma som ett av mina blogginlägg från tidigare i vår. Lite olyckligt att de inte ändrat på ett par ställen i texten (till exempel där jag skrivit ”i dagens DN”, eftersom artikeln jag refererar till inte alls är från idag…), men i övrigt är allt rätt aktuellt tycker jag. Framför allt är det roligt att bli publicerad!

image

Så, in och läs med er nu! Och trevlig fredag!

Ett svar to “Ännu en debattartikel publicerad”

  1. Sandra på Stökboet maj 17, 2013 den 8:49 e m #

    Härligt avslut på arbetsveckan! //Sandra

Kommentera

