Jag = en man utan smink..?

17 Maj

Pass på, här kommer dagens roligaste, mest otippade. Dagens märkligaste och sjukaste sammanträffande. Tycker jag i alla fall.

Jag tänkte skriva något om att Petra Mede blivit hånad i europeisk dagspress för att hon framträdde utan smink under repetitionerna av Eurovision Song Contest. Och för att göra ett statement på ett spexigt vis (det är ju ändå fredag) så googlade jag helt sonika på ”män utan smink” för att få fram några bilder på, just det: Män utan smink. Planen var att kommentera deras osminkade ansikten i ett lättsamt men smart inlägg, helt enkelt.

Ni kan aldrig gissa vad jag hittade. Men tänk, here it comes:

Untitled5

Untitled
Förutom då att jag enbart fick upp bilder på kvinnor (utan smink) så vill jag att ni särskilt noterar kvinnan längst ner, näst längst till höger.

Untitled2

Det är ju JAG !!!

Untitled3

Tadaaa, en man utan smink! 

7 svar to “Jag = en man utan smink..?”

  1. Maax maj 17, 2013 den 11:14 f m #

    Haha! Dagens bästa! Kan förstå att det kändes lite otippat 🙂

  2. Knyttet maj 17, 2013 den 11:44 f m #

    Haha.. men gud vad sjukt 🙂 Man vet aldrig i vilka sammanhang man kan dyka upp på google 🙂

  3. Calle maj 17, 2013 den 2:02 e m #

    Men då måste det ju vara så, Google har väl alltid rätt?! 🙂

  4. Fråga Ugglan | Klok som en coffeetablebok maj 17, 2013 den 6:24 e m #

    Haha, inte illa! 🙂 Sen är det ju intressant att det inte finns ‘män utan smink’ eftersom de ju bara är ‘män’ (normen) medan ‘kvinnor utan smink’ saknar något, som att de tappat något viktigt. Sjukt.

Kommentera

