Kärlek och budskap som nått fram

28 Maj

image

image

image

image

image

image

imageTvå intensiva kärleksdagar till ända och alltför många dygn med för lite sömn. Jag är så fruktansvärt trött nu…

3 svar to “Kärlek och budskap som nått fram”

  1. Den andra mamman maj 29, 2013 den 9:33 f m #

    Jag smäller av, så fint tycker jag att det här är! Kan bara hoppas att vårt barn kommer att få träffa lärare som du i framtiden!

  2. Åsiktsregistret maj 29, 2013 den 5:31 e m #

    Oj, jag tror att jag fick något i ögat. Vad fint!

Kommentera

