Nu är vi i Kalmar…

19 Jul

…och gör såna saker som man gör när man har semester.
image image image image image Högst på min prioriteringslista står sömn, men jag kommer nog inte kunna låta bli att blogga lite också. Samt förstås jobba på mitt bokprojekt (spännande va?) och själv hinna läsa minst tre romaner:
image (om jag i slutändan hinner läsa ut en så får jag känna mig nöjd…)

5 svar to “Nu är vi i Kalmar…”

  1. nathalietapper juli 19, 2013 den 12:43 e m #

    Tillbaka till henne är SÅ bra och så sjukt beroendeframkallande. Sara är grym!

    • Jag vet!! Hon skriver fantastiskt bra! Får massor av författarlust när jag läser hennes texter. Och så bor hon granne med oss och jag tänker alltid att det vore trevligt att iaf säga hej – men alltså, pinsamt ju…

  2. presens juli 19, 2013 den 1:35 e m #

    Åh, var har ni köpt den gula solskyddsdräkten? Jag har letat som en galning efter en gul eller ljusgrön!

Kommentera

