Jag älskar att ha semester!!

31 Jul

…men nu är den slut. Två veckor på resande fot ligger bakom oss och idag reser jag hem till Hufvudstaden. Frun och barnet stannar här nere ett par dagar till och det måste jag erkänna känns rätt lyxigt. Jag vet inte om jag längtar hem dock? Nu är jag så inne på det här med trädgård, att kunna låta Adrian vara ute och springa och gräva i rabatter dagen lång, att hänga med vänner och familj stup i kvarten, att ha tillgång till bil och göra utflykter till trevliga platser, att vara spontan och att Adrian faktiskt sover till bortåt sju på morgnarna (ja, ni läste rätt – det har äntligen hänt!).

Förresten blev jag övertygad att skaffa instagram häromdagen också, minasannaords heter jag där.
image image image image image image image image Tack och lov har jag åtminstone en och en halv veckas ledighet kvar. Först blir det Stockholm Pride veckan ut och därefter en vecka till att städa, slappa, skriva och Adrian ska lämnas på förskolan. Han längtar verkligen till sin förskola.

Träffar jag någon av er under Pride, förresten?

3 svar to “Jag älskar att ha semester!!”

  1. Hannah - Id est augusti 1, 2013 den 8:49 e m #

    Om vi har tur kanske vi ses på paraden. 🙂 Inte för att jag tror att vi skulle känna igen varandra men det blir tyvärr mitt enda bidrag till Pride i år pga inget sommarjobb eller studiebidrag så svårt att få råd att gå in på området.

Kommentera

