Världens finaste tvååring

9 Sep

1185097_10151652762866864_694418230_nIdag fyller den här älskade krabaten två år.

Firandet började så smått i torsdags när min mamma anlände från Kalmar med en hög fina presenter, igår gick det riktiga kalaset av stapeln och i morse kändes Adrian minst sagt mätt på både paket och ”Ja må han leva” och efter halva sången ropade han bestämt: ”Intee!!” Hoppsan. Jag tror vi skippar presenter till jul, nu har han så det räcker minst ett år framöver…

Nåväl. Jag får skriva mer senare för nu måste jag jobba, men jag bjussar på den här fantastiskt charmiga videon från i fredags – då Adrian ännu inte hade tröttnat på födelsedagssången: 

8 svar to “Världens finaste tvååring”

  1. presens september 9, 2013 den 8:04 f m #

    Grattis!!! Till Adrian, förstås, men allra mest till er. 🙂

  2. Catarina - jag är inte bara psykolog utan också mamma september 9, 2013 den 5:27 e m #

    Ja, grattis till Adrian och bra jobbat! till er. Får vi äta upp honom nu! Han är ju så sööööt! !!!!!!!

  3. Maria september 9, 2013 den 6:13 e m #

    Underbart! Hoppas Adrian behåller lite av sin ”Pippi – jag vill aldrig bliva stur”-attityd till kommande födelsedagar. Grattis, hipp hipp!

  4. Den andra mamman september 9, 2013 den 7:21 e m #

    Vilken helt och hållet genomljuvlig bild!!! GRATTIS till hela familljen!

Kommentera

