Psst…

11 Dec

…ni har väl inte missat att börja följa mig på ”Det öppna klassrummet”?

Några av er kommenterade på sista inlägget här att jag väl kunde länka till mina inlägg härifrån. Riktigt så avancerad kommer jag inte vara, men däremot uppmanar jag er hemskt gärna att gilla min facebooksida och/eller att följa mig på Twitter, för dit länkar jag naturligtvis alla eminenta inlägg. Det finns även en facebooksida som heter just ”Det öppna klassrummet”, främst tänkt för lärare, elever och andra som rör sig inom skolan, och den kan ni självklart begära att få gå med i!

Två inlägg har det hittills blivit i den nya bloggen, och ytterligare ett par stycken lär det bli före årsskiftet. Välkomna dit hörni! Och glöm inte att lämna ett spår när ni varit där, för då blir jag himlans glad!
image

3 svar to “Psst…”

  1. Maria december 11, 2013 den 7:39 e m #

    Hej! Det är med stor glädje jag fortsätter läsa Det öppna klassrummet, jag har gjort det sen första stund tipsat av en vän som arbetar inom skolan och brinner för att stödja alla ungdomar. Sen är det helt enkelt en underbar slump att du nu har den manteln på dina axlar, och så som du skriver, kan du bära den med stolthet!
    Jag, som inte har nån anknytning alls till skolan (mer än att jag har gått i den, och arbetat som lärarvikare för en himskans massa år sedan) har fegt nog inte lämnat någon kommentar.
    Eftersom det här ämnet borde ge alla en tankeställare, så kommer jag nog lämna mitt avtryck där också, för eller senare.
    Underbart att läsa ditt engagemang, och jag ser fram emot framtida inlägg. Det handlar verkligen inte om hur ofta det kommer nåt nytt – bättre med kvalitet (klyscha, jag vet, men sant)

  2. Marika december 29, 2013 den 5:59 e m #

    Tack så mycket för att du finns. Känner mig alltid ensam lärargenuskrigare på min skola.

Kommentera

