Femmånadersjubileum!

28 Jun

Jag kan inte låta bli. Jag har ju inte firat bloggen sedan den fyllde tre månader för sjutton gummor, och jag tänkte egentligen vänta tills halvårsdagen, men… nu blev det inte så. Ni som har hängt med ett tag vet ju att jag är smått besatt av bloggstatistik och att jag dessutom har svårt för det här med att gamla blogginlägg glöms bort.

Idag fyller alltså min kära blogg hela fem månader och aktiviteten och läsarstatistiken har minsann haft sina toppar och dalar under denna tid. Ur den senaste månadens statistik lyfter jag fram följande:

Mest lästa

Mest kommenterade

Flitigaste kommentatoren (ny kategori!)
Helena // Ett tigerliv

Vanligaste sökorden
kärlek
mina sanna ord
underbara clara rumpa

Skojigaste sökorden
lesbisk klädkod
mamma jag går och bajsar
vilken folkdräkt ska jag ha
hårig mamma under armarna
varför är snoppen och sen men magsjukan

Sisådärja! Nu tar jag fredag! Och varför inte med något så otippat som en träningsbild fotad i spegeln med mobilen? First time ever (och förmodligen last time ever) här hos mig. Kan meddela att det var första gången på månader som jag sprang i morse. Eller ”sprang”, jag joggade varvat med rask promenad och dog hemma i hallen efter tjugo minuter. Heja mig!

image

11 svar to “Femmånadersjubileum!”

  1. Sandra på Stökboet juni 28, 2013 den 5:25 e m #

    Heja heja Sanna! Det ÄR klart som fan att det går att ha två mammor, och extremt konstig sökning där ”varför är snoppen…” Trevlig fredagkväll på dig och din familj 🙂

  2. Erika juni 28, 2013 den 8:33 e m #

    Grattis till fem månader! Är glad att jag hittade hit:) Sjukt roliga sökord också. Heja dig och trevlig helg!

  3. Emma - hörselresan juni 28, 2013 den 9:00 e m #

    Jag är också, liksom Erika, väldigt glad att jag halkade in här hos dig. Du har extremt snabbt, kanske efter bara två lästa inlägg, seglat upp som en av mina absoluta favoritbloggare. Välskrivna inlägg om angelägna och väldigt viktiga ämnen. Jag stannar definitvt kvar!

  4. Helena juni 30, 2013 den 8:09 e m #

    Hmm, ”flitigaste kommentatorn”, säger du. Bra? Dåligt? Vad vet vet jag 🙂 Du får ta det som en komplimang att du skriver så bra och intressant att jag inte kan låta bli.

    Och grattis till dig och din fru på ettårsdagen! Hoppas du fick en trevlig överraskning 🙂

    • Bra såklart 🙂 Och jag tippar på att jag ligger i topp hos dig?

      Tack! Hade en mysig överraskningskväll!

      • Helena juli 1, 2013 den 8:59 f m #

        Det är så roligt med överraskningar, både att bli överraskad och att vara den som överraskar 🙂

        Jodå, du ligger i topp på min kommentatorslista också!

  5. Roos juli 1, 2013 den 11:20 e m #

    Blir så pepp av din blogg, den är grym! Du är grym 🙂

Kommentera

